Strona główna > Serwis

Serwis

Dbając o najlepszą jakość usług firma Audio Plus prowadzi serwis gwarancyjny i pogwarancyjny urządzeń będących w naszej dystrybucji.

Serwis jest czynny w dni robocze w godzinach 9:00-16:00.


Co zrobić aby sprzęt został przyjęty do naprawy ?

  • Wypełnij formularz zgłoszeniowy znajdujący się poniżej.
  • Po wypełnieniu formularza oraz nciśnięciu przyciusku Wyślij, otrzymają Państwo adres wysyłki sprzętu.
  • Prosimy o dokonanie wysyłki uszkodzonego sprzętu wraz z wydrukowanym formularzem.
  • Po otrzymaniu sprzętu serwis Audio Plus skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia procedury postępowania.

 

FORMULARZ ZGŁOSZENIA NAPRAWY

DANE ZLECAJĄCEGO / DANE DO FAKTURY

ADRES ZWROTNY

Wypełnij jeśli Twój produkt ma być odesłany na inny adres.

URZĄDZENIE ZGŁASZANE DO NAPRAWY:


Jeżeli wysyłasz więcej niż jeden produkt do naprawy prosimy o ich osobne wpisanie

Informacje na temat usług serwisowych Audio Plus:

Informujemy iż Serwis Audio Plus przyjmuje sprzęt następujących marek:

Klienci zobowiązani są do dostarczenia uszkodzonego sprzętu do serwisu na swój koszt.

Prosimy o wysyłanie sprzętu bez: kabli, pokrowców, dodatkowego sprzętu lub instrukcji obsługi.

Urządzenia naprawiane są na miejscu. W szczególnych przypadkach sprzęt musi zostać wysłany do serwisu producenta. Klient jest na bieżąco informowany o statusie oraz orientacyjnych kosztach naprawy.

W przypadku zakwalifikowania naprawy sprzętu jako gwarancyjnej urządzenia naprawione są wysyłane do klienta na koszt Audio Plus. W przeciwnym wypadku klient ponosi koszty części zamiennych, naprawy oraz przesyłki sprzętu.

Roboczogodzina usługi serwisu kosztuje 180,00zł netto + 23% podatku VAT.

W przypadku rezygnacji klienta z naprawy, zostanie on obciążony kosztem wykonania ekspertyzy oraz kosztami, o których mowa powyżej.